piątek, 20 grudnia 2013

Russborough



 Patricia Bonaldi creations delight me so much that I decided to sew one on the model of her fabulous dresses. I needed  hundreds of pearls in different sizes, some rhinestones,lots of  tulle and plenty of time to sew the entire pattern. In the hands! But it worked and the effect you can see in this post. I hope you like it.

Kreacje Patricji Bonaldi tak mnie zachwycają , że postanowiłam uszyć jedną na wzór jej  fantastycznych sukienek. Potrzebne mi były setki perel w różnych rozmiarach, trochę dzetów, góry tiulu i mnóstwo czasu, aby wyszyć cały wzór. Ręcznie!!! Ale udało się a efekt możecie zobaczyć w owym poscie. Mam nadzieję, że się spodoba.








I was wearing ; 

dress made by me,
heels - Prada,
clutch - no brand,
watch - Burberry,
sunglasses - Oscar de la Renat.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz